TECHLIFE X7 ja X7S KOHUSTUSLIK VARUOSA VAHETUS

TEADANNE mudelite Techlife X7 ja X7s omanikele

Teavitame, et hoolimata tootja kõrgetest starndardi tingimustest on vaja uusimatel X7 ja X7s mudelitel tootmisdefekt, mille saatmist alustati 24.august 2020. Nimelt võivad tekkida mõrad juhtrooli alumisse serva ning seeläbi põhjustada varuosa purunemise pikema kasutamise korral.

Kuidas defekti diagnoosida.

Et kontrollida, kas sinu sõidukit antud mure puudutab palun vaadake allpool olevaid pilte. Saate kulumist kontrollida eemaldades allosalt punase elemendi ning seda veidi tõstes, et oleks alumine osa nähtaval. Kui märkate kulumist siis tuleks sõiduki kasutamine otsekoheselt lõpetada ning võtta meie ühendust info@techlife.ee.

Techlife akcja serwisowa techlife x7 oraz x7s
Techlife akcja serwisowa techlife x7 oraz x7s
Techlife akcja serwisowa techlife x7 oraz x7s

Tagastamise/parandamise kord.

Saadame või vahetame varuosa ise ära oma kuludega. Katame nii saatmiskulud, kuid ka varuosa maksumused. Kui olete edasimüüja võtke samuti meiega ühendust, et saaksime antud probleemi aidata teil lahendada.

Vabandame tekkinud murede eest ning teavitame, et kõik sõidukid, mille müük on peale 26. augustit 2020 toimunud on juba eelnevalt korda tehtud 🙂

Tiim Techlife



etEstonian